Historia pewnego M3

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: bond » pt sie 17, 2007 08:40

Mnie tylko zadziwia dostępność motoru z przed tylu lat, ciekawi mnie ile jeszcze mają takich na składzie
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Historia pewnego M3

Post autor: tom_kulturysci » pt sie 17, 2007 11:18

oj mysle ze maja zapasy a jak sie skoncza to zrobia :mrgreen:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » pn sie 20, 2007 19:30

No to dzisiaj Panowie włożyli nowy silnik. Musili poprzekładać cały osprzęt, w sumie to dosłownie wszystko.

To nowe cudo tylko "klocek", miska olejowa, blok silnika, głowica i dekiel. Cała reszta poszła ze starego.

Fotki wrzucę jutro, aparat w pracy zostawiłem.

P.S.
"Klocek" kosztuje 48.000 ze zwrotem starego. Jeżeli ktoś by chciał kupić kompletny nowy silnik ze wszystkim to mam takie po ok. 60k pln i też stary do zwrotu. :mrgreen:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Maros » pn sie 20, 2007 19:57

60k pln? to po taniości. Wezme dwa :wink:

bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: bond » śr sie 22, 2007 21:24

A bez zwrotu?
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » śr sie 22, 2007 21:33

bond pisze:A bez zwrotu?
Już nawet nie pytałem.


Dzisiaj samochód został odebrany. Państwo byli szczęśliwi. Jak to określili jest to ich "kochany samochód" i napewno go nie sprzedadzą.

Pojechali spowrotem do niemiec.

Zdjęcia silnika jutro ściągne i wrzucę na forum.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Tomas_M5 » ndz wrz 09, 2007 23:21

fajnie, tylko ze ten nowy silnik to tak naprawde nie jest nowy silnik, mają je na składzie bo zabierajac stary klientowi regenerują go i dalej do klienta. w ten sposob te silniki beda jeszcze bardzo długo.

ja miałem raz taki silnik w M i padła uszczelka pod głowicą, w M5 sa tylko dwie gruboci uszczelki a w regenerowanym sa juz grubsze. tak naprawde wolałbym miec oryginalny silnik z srednim przebiegiem niz nowy po regeneracji.

ODPOWIEDZ